Sunday, September 25, 2011

Believe in Unexpected life Chapter 1 part 4

~alamak… I’m lateeeee!!!!!~ kata Youngwon, tidak di sangka pula yang dia akan lewat untuk menghadiri mesyuarat album penuh DALMATIAN yang pertama. Dia berlari sepantas yang boleh untuk sampai ke pejabat Monkey Funch. Butik Rye terletak tidak jauh daripada pejabat Monkey Funch, kalau mengukur mengikut jarak, 1 kilometer adalah jarak yang memisahkan dua tempat ini.

Youngwon tercungap-cungap berlarian sejauh 1k, jikalau dia tidak singgah di butik Rye, mungkin dia tidak perlu berlari-larian untuk sampai ke pejabat. Sampai sahaja di pintu bilik mesyuarat 1, Youngwon pon mengetuk pintu dengan nada takut-takut. Setelah Youngwon masuk ke dalam bilik mesyuarat dia terus tunduk 90’ meminta maaf kepada semua orang di atas kelewatan dia, namun dia masih di hukum… iaitu berlutut selama… sampai lah di beritahu kelak… =P (aku punya cerita… aku punya suka lah...)

Youngwon adalah salah seorang ahli daripada enam ahli anggota kumpulan DALMATIAN, dan ahli-ahli yang lain ialah ketua kumpulan iaitu abang kepada semua anggota DALMATIAN, INATI, abang kedua di dalam kumpulan ini dan seorang yang paling kelakar ialah DAYDAY. Manakala yang ke-tiga pula, DARI, yang lebih bersifat lembut di luar tetapi di dalam hati keras orangnya… ( macam lain macam jew bunyi ayat neyh… well wat I mean was DARI is more ANGELIC in person but kinda scary person tat hidden under tat ANGELIC personality… can I wrote Devilish ke~ke~ke). Manakala ahli seterusnya iaitu JEESU adalah seorang yang nampak macam pemalu, sopan, banyak cakap tapi sebenarnya sangat aktif orangnya. Ahli yang paling muda dan paling comel serta paling kacak iaitu Daniel.

Setelah dua tahun mereka debut sebagai rookie, mereka tidak pernah lagi mengeluarkan album penuh, ini kerana mereka menunggu DARI untuk keluar daripada menjalankan tugas untuk negara sebagai seorang tentera. Jadi pada hari ini, adalah hari yang penting kepada semua ahli DALMATIAN dan pada hari ini juga lah Younwon terlewat untuk menghadiri mesyuarat yang sangat penting dalam hidup mereka. “hey kiddie… did you know today is very important day to all of you!!! How dare you arrived ten minutes late!!! I really don’t believe this” kata ketua CEO ISTERMEDIA dengan nada yang marah dan tidak berpuas hati dengan perangai yang di tunjukan oleh Youngwon, baru sahaja Youngwon mahu membuat penjelasan tetapi di hentikan oleh CEO dan mereka meneruskan mesyuarat dengan Youngwon masih di hokum berlutut. “Stupid girl!!! If I know it will end up like this… I probably took 10 pieces of clothes from her store” kata Youngwon di dalam hati dan youngwon menyimpan dendam terhadap Keisuke dan berharap akan membalasnya selepas mesyuarat ini tamat

No comments:

Post a Comment